Staré Mesto pracuje na ďalšom skvalitnení a urýchlení služieb pre občana.


Tlačovými médiami prebehla informácia, že Ministerstvo financií SR v rámci operačného programu OPIS pripravuje integrované obslužné miesta. Starosta mestskej časti Košice-Staré Mesto v tom vidí obrovskú pomoc pre občanov v procese vybavovania jednotlivých dokladov. Nakoľko staromestský úrad spĺňa technické, technologické a organizačné podmienky zabezpečenia plynulej, bezpečnej a spoľahlivej prevádzky integrovaného obslužného miesta, poveril prednostu úradu, aby v tejto veci okamžite konal.

Cieľom projektu operačného programu informatizácie spoločnosti, ktorý pripravuje MF SR o ktorom v týchto dňoch informovali média je sprostredkovať občanovi asistované elektronické služby verejnej správy, šetriť jeho čas a peniaze. Ceny za služby budú o 50% lacnejšie. Ide o najpohodlnejší spôsob, ako z jedného miesta komunikovať s úradmi a inštitúciami, funguje to už v Bratislave a Trenčíne a to za profesionálnej pomoci špeciálne školeného personálu. Zatiaľ vybavíte na IOM: výpis z obchodného registra (na právne účely) na počkanie a odpis osvedčenia o evidencii vozidla, získanie potvrdenia jeho originality. Postupne sa budú dať vybaviť výpisy z katastra nehnuteľností a živnostenského registra. Hlavným predpokladom je naše členstvo v ZMOS-e. V tejto súvislosti v najbližších dňoch podáme prihlášku a vykonáme ďalšie kroky, aby sme tento projekt čo najskôr mohli aplikovať v našich podmienkach, povedal Mgr. Karol Till- prednosta úradu. Spokojnosť, rýchle a kvalitné vybavenie našich občanov je totiž prvoradým cieľom vedenia staromestského úradu.