Centrálny servis desk eviduje všetky požiadavky a informácie súvisiace s verejným osvetlením, informáciami od distribučnej spoločnosti elektrickej energie a dodávateľa elektrickej energie.
Na webových stránkach DPMK, a.s. a Mesta Košice, je pre všetkých dostupná stránka s informáciami o možnostiach nahlásenia porúch verejného osvetlenia správcovi.
Link na stránky správcu DPMK, a.s. a Mesta Košice.
https://www.dpmk.sk/nahlasenie-poruchy-na-verejnom-osvetleni
https://www.kosice.sk/obcan/nahlasenie-poruchy-na-verejnom-osvetleni
Kontaktný formulár:
Pri nahlásení poruchy prostredníctvom formuláru, ohlasovateľovi je automaticky zasielaná informácia o prijatí incidentu správcom, s priradeným číslom a má prístup „vidieť“ daný incident v akom je práve stave a čo sa deje s úlohou.
V prípade potreby dopytovať sa správcu na niečo bližšie k prípadu, nahlasuje číslo incidentu, aby bolo jednoznačne identifikovateľné a rýchlejšie dohľadateľné pre obe strany pri komunikácii.
E-mailom zaslaným na adresu: ( verejneosvetlenie@dpmk.sk )
V prípade ohlásenia poruchy využitím mailu, nie je automatická informácia ohlasovateľovi o prijatí incidentu a pridelení čísla, toto je úloha koordinátora správcu, aby informoval ohlasovateľa o prijatí incidentu.
Teda aj následná komunikácia bude možná mailom alebo telefonicky so správcom podľa zaslaného čísla incidentu.
Telefonické ohlásenie:
Treťou možnosťou, je ohlásenie telefonicky prostredníctvom dispečingu na uvedené číslo. Dispečer, na základe telefonického ohlásenia a otázok na ohlasovateľa, prostredníctvom kontaktného formulára zapíše incident.
Vypísanie kontaktného formulára je rýchle, s možnosťou vloženia fotografií a dokumentov, ktoré sú súčasťou daného incidentu.