VERIFIKÁCIA PERMANENTIEK NEVYUŽITÝCH VSTUPOV DO PLAVÁRNE – TERMÍN KONČÍ 31. AUGUSTA 2021
Termín verifikácie nevyužitých permanentiek na Mestskú krytú plaváreň, ktoré boli zakúpené v termíne od 16. októbra do 2019 do 15. októbra 2020, končí 31. augusta 2021.
Môžete tak urobiť v pracovných dňoch v čase od 8. do 12. a od 13. do 15. hod na čísle dverí 116 v budove Miestneho úradu MČ Košice – Staré Mesto na Hviezdoslavovej 7, 040 01 Košice.
Vzhľadom na zmenu vlastníka budovy MKP, ktorým je od 27. januára 2021 Mesto Košice, zakúpené permanentky už nie je možné využiť.
Upozorňujeme, že po tomto termíne už nebude možné uskutočniť verifikáciu nevyužitých permanentiek.
K verifikácii je potrebné predložiť:
• identifikačný doklad (OP) žiadateľa
• čipovú kartu (čipové hodinky), Mestskú kartu Košice, ISIC kartu alebo EURO26 karty.
Všetky platne verifikované permanentky sú postupne sumarizované a po schválení poslancami MiZ dňa 22.9.2021 budú príslušné zostatkové sumy postupne prevádzané na účty žiadateľov.
Žiaľ, urýchliť sa to nedá, preplatenie musí prejsť týmto schvaľovacím procesom, ale peniaze dostanete v plnej sume, ako je to zaznamenané v príslušnej Dohode o vysporiadaní.